jewel15

Direktlänk till inlägg 22 juni 2013

U.S.A

Av Fredrica - 22 juni 2013 18:21

U.S.A är helt fantastiskt. VERKLIGEN!!!!!!?????. Detta gjorde jag och pappa i U.S.A.:

# vi var på sea world. Jag fattar inte hur man tränar djusen. De var jätte kul.
#vi var på Epcot de var också fantastiskt.
Faktum är att jätttttttttttte kul
#vi var på universal studio adventur land. Vi gick ditt bara derför att de fanns ett littet ställe med Harry Potter tema :D:D:D:D:D:D?????.
# vi var på aqatica.
#vi var i maiami och kolla på miami beah och Evegleas jag såg ett vatten drag där jag såg 3 vilda aligatoror MAGISKA DJUR.
# vi var på en vam lufts ballong det var en magisk liten resa.
# vi var på en massa outlets. De var BILIGT!*!!!!! Vi köpte Tommy Hilfiger grejer för 30$ dollar WOW!!!. [ 228 ungefär]

Med andra ord her de varit en fantastisk resa. Vi hade ungefär 35 grader under dagen. VARMT. Den ända platsen man över levde på var inomhus. På planet hem sov inte jag en blund men när jag kom hem på kvällen la jag mig sju och vaknade 12. Så jag sov 14 h.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

@

Av Fredrica - 1 juli 2013 17:20

2590236579

Av Fredrica - 1 juli 2013 16:21

Nu ska jag byta till nattstad.

Av Fredrica - 1 juli 2013 00:03

Oki doki dags för natt bloggis. I dag har jag och pappa varit med ett par urgamla vänner. Vi var på en vikingautställnig. De var fun! Oturligt nog så glömde jag pengar:'( för jag ville köpa en pilbåge för jag älskar pilbåge. Jag tänkte se sen om jag ...

Av Fredrica - 29 juni 2013 23:22

Dagens outfit: Munkjacka=Flee market från Florida Tröja=JC Jeans= JC Nu sitter jag och pappa och kollar "Allt för din syster" TV4. Men men nu är reklamen slut ÄNTLIGEN....

Av Fredrica - 28 juni 2013 16:17

Hejhej i gjen jag ska kanske byta bloggportal till natstad. För på bloggplatsen är de alltid något som är fel tex bilderna. Här kommer rästen av bilderna till förra inlägget....

Presentation

Tjena! Jag heter Fredrica. på min blogg tänker jag skriva om min vardag,intressen osv. Föresten släng in en kommentar eller fråga. HOPE YOU LIKE IT!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är din/ditt favorit band/ artist
 One Direction
 Rihanna
 Alicia Keys
 Metalica
 Mohombi
 Lady Gaga
 Pittbull
 Little Mix
 Howard Shore
 Selena Gomez
 Justin Bibber
 Taylor Swift
 Bella Thorne
 Zenaya Cloman
 OscarZia
 Zara Larson
 Awa
 Anton Ewald
 Eminem
 Ingen av dessa

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

MIN GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards