jewel15

Alla inlägg under maj 2013

Av Fredrica - 26 maj 2013 17:06

Lillebror är äntligen hemma de är fin fint med honom. Jag har precis käkat middag.

Vad gör ni då???

Av Fredrica - 26 maj 2013 12:19

Oooo stackars Melvin en riktig liten hjälte är han. I morse när jag och syskonen kom hem från lekplatsen, så skulle jag ta av Melvin från cyklen så snubblade jag över sycklen så jag trillade över Melvin så han fick ett jupt hack vid huvet:'(. Han är nu på akuten och sy.

Av Fredrica - 25 maj 2013 23:27

Lördag jippio!!!

?
??
?
?
?
?
??


Till lördags mys med Sandra i dag blev de film och poppcorn och godis. Vi tittade på Eclipse Twilight.<3<3<3

Av Fredrica - 24 maj 2013 20:17

Nu är de Fredags mys med popcorn och Iphone spelande. I dag har Sandra haft galna kompisar hemma. Dom fick för sig att de skulle städa mitt och Sandras klubbhus. De gav resultat haha. Moa ena kompisen då fick panik eftersom de var så stökit allt pyssel låg överallt, ja vi har ett litet skul med pyssel. <3. Emilia och Moa borde verkligen bli städare hahahamohaha

**

Av Fredrica - 20 maj 2013 22:31

I dag har jag varit i skolan som vanligt. Sen har man inte gjort så mycket. Men jag och syrran pysslat och så. Men nu sova. Föresten jag ska få vegetariskmat i skolan JIPPI.

Av Fredrica - 18 maj 2013 21:19

I går så var jag och Sandra hoss min moster och sov över. De var jätte kul. Käns som om vi har varit där i MÅNGA DAGAR, för att vi han med mycket tillexempel

# Spela kort
# käka snaks
#Baka
#Vara på utflyckt
#Har skit kul
Helt enkelt skit kul.



Nu ska jag käka poppcorn och kolla TV. HAJDÅ!!!



Bild ett våra stora sugrör

Bild två min och Sandras sov plats

Bild tre mina poppcorn

Av Fredrica - 15 maj 2013 15:45

Nu sitter jag och käkar. Är vrålhungrig, maten i skolan var skitäklig (som vanligt) men jag är kräsen som tusan. Hmmm sen blir de läxsor.

Av Fredrica - 14 maj 2013 22:48

Följ min fanpage på Instagram
@onedirection_ll

Presentation

Tjena! Jag heter Fredrica. på min blogg tänker jag skriva om min vardag,intressen osv. Föresten släng in en kommentar eller fråga. HOPE YOU LIKE IT!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är din/ditt favorit band/ artist
 One Direction
 Rihanna
 Alicia Keys
 Metalica
 Mohombi
 Lady Gaga
 Pittbull
 Little Mix
 Howard Shore
 Selena Gomez
 Justin Bibber
 Taylor Swift
 Bella Thorne
 Zenaya Cloman
 OscarZia
 Zara Larson
 Awa
 Anton Ewald
 Eminem
 Ingen av dessa

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

MIN GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards